Vrácení zboží

Přestože pro Vás oblečení a doplňky důkladně vybíráme, kontrolujeme jejich stav, pečlivě měříme a na základě toho zařazujeme do konkrétních skupin a maximálně se snažíme Vám zboží co nejlépe přiblížit, detailně popsat jeho reálný stav a perfektně vyfotit, i tak se může stát, že zboží nesplní Vaše očekávání. 

V takovém případě postupujte, podle níže uvedených instrukcí:

 

1. Dle zákona umožní prodávající kupujícímu během 14 dnů od obdržení zboží toto zboží bez udání důvodu vrátit.

2. Kupující je povinen vrátit prodávajícímu zboží kompletní, v původním stavu a obalu, nesmí jevit známky praní, žehlení, opotřebení či jiného poškození. Každá položka musí být opatřena původní identifikační etiketou, tak jak ji označil prodávající. Pokud nebude zboží splňovat výše uvedené nezbytnosti postrádá kupující nárok na vrácení peněz. 

3.  Před odesláním zásilky s vraceným zbožím je kupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího upozornit, nejlépe e-mailem na adresu: comercium@comercium.cz a zároveň definovat konkrétní  seznam vracených položek = název + kód zboží a způsob finančního vypořádání.

4. V případě splnění výše uvedených podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s kupujícím finanční vypořádání podle vzájemné dohody, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Takový případ je možno řešit dvěma způsoby: částka za vrácené zboží bude kupujícímu zaslána složenkou nebo na bankovní účet kupujícího.

Jestliže dojde k finančnímu vypořádání složenkou bude odečtena částka z ceny vraceného zboží za poplatek účtovaný tarifem České pošty s.p. za poukázku typu C.

5. Veškeré náklady spojené s reklamací hradí kupující.

6. Pokud bylo v objednávce, z níž zákazník zboží vrací, využito poštovné zdarma a hodnota vraceného zboží snížila původní cenu objednávky pod 1200 Kč, bude poštovné zákazníkovi doúčtováno ponížením částky za vrácené zboží.

7. Částky za vrácené zboží neodečítáme z nově založené objednávky.

7. Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s nakupujícím, jehož odstoupení od smlouvy jsou neúměrné, nákupy jsou spekulativního charakteru, opakované neplacení objednávek při platbě převodem, nevyzvednuté dobírky.

  

Při vracení zboží postupujte tímto způsobem: 

  • vytiskněte formulář, který naleznete v níže uvedeném odkazu a vyplňte požadované údaje (tak, jak je uvedeno v bodě č. 3 tohoto článku)
  • do zásilky se zbožím přiložte formulář společně s fakturou
  • odešlete na adresu: Comercium Group s.r.o., Jana Sigmunda 305, 783 49 Lutín
  • zboží nezasílejte na dobírku (v takovém případě nebude vyzvednuto), ale posílejte jako doporučený balíček 

 Po přijetí zásilky bude Váš požadavek vyřízen v nejbližším možném termínu. 

 

 Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete níže

 Formulář odstoupení od smlouvy happy fashion